Apa itu produk Emorra Skincare ?

Set Emorra skincare ini berfungsi sebagai rejim pencerahan semulajadi yang membantu memudarkan parut jerawat, jeragat ,sekali gus menghilangkan pigmentasi kulit dan menyamaratakan tona kulit tidak sekata. Emorra skincare juga membantu mengecilkan liang pori muka dan memperbaiki sel-sel kulit serta menjadikan kulit anda kelihatan lebih muda, gebu, halus, mulus dan licin .

Nak kelihatan muda, dan remaja . Anda wajib cuba Emorra skincare series ni. Tak rugi cuba tau. berbaloi-baloi.. 



EMORRA SKINCARE terdiri daripada :   

  • CLEANSER 

- Contains Vitamin E - Whitening & Antioxidant - Anti Bacteria & Anti-fungal   
  • DAY CREAM (CC Cream) 

- Contain Vitamin B,C and E - Moisturizing and Firming - Whitening and anti-aging - Soothing and Skin Repairing   
  • NIGHT CREAM 

- Repairing damage cells - Firming and Anti-aging - Soothing and Smoothing Skin

Cara Guna Mudah Sahaja, Ikuti Langkah Di Bawah :

Langkah 1 :
Sapukan sedikit pencuci muka Emorra ke tapak tangan. Buihkan dan sapu pada muka. Oleskan beberapa minit kemudian bilas.  Pencuci muka Emorra membersih secara mendalam kekotoran yang ada dimuka dengan selamat dan berkesan tanpa ke saloon.

Langkah 2 :
Selepas membersih, sapu sedikit toner jika u ada beli toner dan sedikit pelembab jika ada. Jika tiada terus oleskan sedikit Emorra day cream pada muka. Sapu secara menaik arah jam. Ratakan pada muka dan biarkan ia meresap kering. Lepas tu kalau nak pakai bedak alas pun boleh. Kan dah boleh mula bergaya sudah.

Langkah 3 :
Malam hari, sapukan Emorra night krim (krim malam) untuk merawat wajah. Night krim Emorra membekalkan nutrient untuk kulit semasa anda tidur. Biarkan ia semalaman pada raut wajah anda.
Produk dikilang dari kilang status GMP, Halal, 100% milik bumiputera islam.....Menepati garis panduan yg dtetapkn oleh KKM 

 
p/s : Sedikit testimoni produk

HARGA JUAL RM69(SM), RM75(SS)

SMS ke : 013 3049082

****